ISKORISTI ZIMSKE TRŽIŠNE TRENDOVE
Nakon završetka opsežne analize industrije i studije o segmentaciji potrošača diljem Europe, Goodyear je otkrio planove za ulaganje i jačanje svog portfelja robnih marki široke potrošnje, s jačom premium ulogom za Goodyear i redefiniranim ulogama za druge robne marke, uključujući Dunlop.
Cilj je ojačati poziciju Goodyear grupe i proširiti njezinu pokrivenost tržišta, nudeći komplementarniji i konkurentniji portfelj robnih marki i proizvoda kako bi se odgovorilo na trendove u industriji i različite profile potrošača identificirane u istraživanju. Novi pristup omogućit će Goodyearu da pametnije surađuje sa svojom mrežom distributera i trgovaca kako bi zajedno potaknuli rast, s performansama proizvoda i snagom robne marke u središtu.
STAVOVI POTROŠAČA O ZIMSKIM GUMAMA
- 18% potrošača osjeća se vrlo ugodno tijekom vožnje zimi
- 48% potrošača kaže da ih brine gubitak trakcije na zaleđenim i snježnim cestama
- 61% potrošača vjeruje da zimske gume imaju najbolje prianjanje na ledu i snijegu.
Kupci preferiraju zimske gume kada su u pitanju oštriji vremenski uvjeti.
RAZLIČITI POTROŠAČI I NJIHOVA OČEKIVANJA
Cilj studije bio je steći dubinski uvid u stavove potrošača o mobilnosti, njihovu percepciju robnih marki guma i kriterije koji vode odluke kupaca. Sintetizirajući istraživačke uvide s trendovima u industriji, tvrtka ima za cilj pripremiti najbolje moguće proizvode i izbor portfelja za klijente, osiguravajući da dobiju ponude prilagođene njihovim željama i potrebama.
Svijest o robnoj marki i reputacija glavni su čimbenici koji utječu na odabir guma potrošača s 35% odgovora. Zatim slijede osobno prethodno iskustvo (25%), rezultati testiranja guma koje su proveli vanjski subjekti kao što su specijalizirani časopisi (24%) i savjeti trgovaca (23%).
25% potrošača temelji svoj izbor na performansama guma, 58% preferira gume koje nude najbolju vrijednost za novac, a 17% potrošača je cjenovno osjetljivo pri odabiru guma.
KOMPLEMENTARAN I KONKURENTAN PORTFELJ BRENDOVA I PROIZVODA
Goodyear je definirao jasne uloge za svoje marke kako bi se obratio različitim profilima potrošača kako bi ponudio svoj najkonkurentniji portfelj vrhunskih, pristupačnih i jeftinih marki koje mogu zadovoljiti potrebe bilo koje vrste potrošača na tržištu u razvoju.
Robna marka Goodyear stoji sama s jedinstvenom premium pozicijom za potrošače koji žele nadograditi svoje iskustvo vožnje. Kao najbrže rastući premium brand u Europi, njegov trenutni asortiman nudi najjaču liniju guma do sada. Goodyear će nastaviti nuditi nagrađivane proizvode kao što su Vector 4Seasons i UltraGrip Performance 3, koji sadrže vrhunske tehnologije i inovacije.
Dunlop će vidjeti obnovljeni fokus i ulaganja kao strateški igrač u visokovrijednom segmentu tržišta, privlačnom vozačima koji traže dugotrajnu kvalitetu po poštenoj cijeni. Kao rezultat repozicioniranja, najjači je brend u ovom segmentu po prepoznatljivosti i razmatranju kupnje, što pokazuje isto istraživanje potrošača. Raspon Dunlopovih automobilskih guma proširit će se na 84% tržišta od 2024. s godišnjim, zimskim i cjelogodišnjim proizvodima.
Za vozače koji traže pristupačne i izdržljive gume, tvrtka će ponuditi marke kao što su Fulda, Avon, Dębica i Sava.
Avon i Fulda će i dalje biti dostupni diljem Europe i zadržati svoju značajnu ulogu u segmentu proračuna u Ujedinjenom Kraljevstvu odnosno Njemačkoj, gdje imaju značajnu povijest i priznanje vrijednosti.
Avon i Fulda će i dalje biti dostupni diljem Europe i zadržati svoju značajnu ulogu u segmentu proračuna u Ujedinjenom Kraljevstvu odnosno Njemačkoj, gdje imaju značajnu povijest i priznanje vrijednosti.
Dębica i Sava će i dalje biti dostupni diljem Europe i zadržati svoju ključnu ulogu u proračunskom segmentu u istočnoeuropskim zemljama.
Sve marke bit će dostupne u cijeloj Europi kako bi se trgovcima guma pružile dodatne opcije, osiguravajući da partnerstvo s Goodyearom nudi sveobuhvatnu pokrivenost u premium, vrijednosnim i proračunskim segmentima.
NAJBOLJE PRITANJANJE I KOČENJE U SVIM ZIMSKIM UVJETIMA - UltraGrip Performance 3
- odlično prianjanje na snijegu
- poboljšano rukovanje na suhom
- izvrsno prianjanje na mokrom
AUTO BILD 2023 ZIMSKI TOP PROIZVOĐAČ GODINE
“Uravnotežena premium guma s uvjerljivom zimom
karakteristike, vrlo velika kilometraža, kratko kočenje
udaljenosti, dobra udobnost”
90 % novih dimenzij UG PERFORMANCE 3 je enakih ali večjih od 19”. Pnevmatike ustezajo za najnoveša vozila na trgu, med njimi tudi za električna, kot tudi za starejša najbolj priljubljena vozila.
Z VODILNIMI TEHNOLOGIJAMI JE GOODYEAR PREDNOSTNI DOBAVITELJ NAJNAPREDNEJŠIH VOZIL
SJAJNE ZNAČAJKE U NAJBRŽE RASTUĆEM SEGMENTU - Vector 4Seasons Gen-3
- Izvrsna otpornost na akvaplaning, upravljanje na suhom i prianjanje na snijegu
- Produljena kilometraža
- Spreman za sva godišnja doba
Gume odgovaraju za najnovija vozila na tržištu, uključujući električna, kao i za starija, najpopularnija vozila.
Vector 4Seasons Gen-3 - PRVA* HOMOLOGIRANA BMW CJELOGODIŠNJA GUMA NA SVIJETU
Vrhunska tehnologija ALL SEASON, koja ispunjava najviše zahtjeve BMW-a
* Europska guma za sva godišnja doba 3PMSF