BUDITE SPREMNI NA ZIMU Z GOODYEAR

ISKORISTI ZIMSKE TRŽIŠNE TRENDOVE

Nakon završetka opsežne analize industrije i studije o segmentaciji potrošača diljem Europe, Goodyear je otkrio planove za ulaganje i jačanje svog portfelja robnih marki široke potrošnje, s jačom premium ulogom za Goodyear i redefiniranim ulogama za druge robne marke, uključujući Dunlop.

Cilj je ojačati poziciju Goodyear grupe i proširiti njezinu pokrivenost tržišta, nudeći komplementarniji i konkurentniji portfelj robnih marki i proizvoda kako bi se odgovorilo na trendove u industriji i različite profile potrošača identificirane u istraživanju. Novi pristup omogućit će Goodyearu da pametnije surađuje sa svojom mrežom distributera i trgovaca kako bi zajedno potaknuli rast, s performansama proizvoda i snagom robne marke u središtu.

STAVOVI POTROŠAČA O ZIMSKIM GUMAMA

  • 18% potrošača osjeća se vrlo ugodno tijekom vožnje zimi
  • 48% potrošača kaže da ih brine gubitak trakcije na zaleđenim i snježnim cestama
  • 61% potrošača vjeruje da zimske gume imaju najbolje prianjanje na ledu i snijegu.

Kupci preferiraju zimske gume kada su u pitanju oštriji vremenski uvjeti.

 

RAZLIČITI POTROŠAČI I NJIHOVA OČEKIVANJA

Cilj studije bio je steći dubinski uvid u stavove potrošača o mobilnosti, njihovu percepciju robnih marki guma i kriterije koji vode odluke kupaca. Sintetizirajući istraživačke uvide s trendovima u industriji, tvrtka ima za cilj pripremiti najbolje moguće proizvode i izbor portfelja za klijente, osiguravajući da dobiju ponude prilagođene njihovim željama i potrebama.

Svijest o robnoj marki i reputacija glavni su čimbenici koji utječu na odabir guma potrošača s 35% odgovora. Zatim slijede osobno prethodno iskustvo (25%), rezultati testiranja guma koje su proveli vanjski subjekti kao što su specijalizirani časopisi (24%) i savjeti trgovaca (23%).

25% potrošača temelji svoj izbor na performansama guma, 58% preferira gume koje nude najbolju vrijednost za novac, a 17% potrošača je cjenovno osjetljivo pri odabiru guma.

KOMPLEMENTARAN I KONKURENTAN PORTFELJ BRENDOVA I PROIZVODA

Goodyear je definirao jasne uloge za svoje marke kako bi se obratio različitim profilima potrošača kako bi ponudio svoj najkonkurentniji portfelj vrhunskih, pristupačnih i jeftinih marki koje mogu zadovoljiti potrebe bilo koje vrste potrošača na tržištu u razvoju.

Robna marka Goodyear stoji sama s jedinstvenom premium pozicijom za potrošače koji žele nadograditi svoje iskustvo vožnje. Kao najbrže rastući premium brand u Europi, njegov trenutni asortiman nudi najjaču liniju guma do sada. Goodyear će nastaviti nuditi nagrađivane proizvode kao što su Vector 4Seasons i UltraGrip Performance 3, koji sadrže vrhunske tehnologije i inovacije.

Dunlop će vidjeti obnovljeni fokus i ulaganja kao strateški igrač u visokovrijednom segmentu tržišta, privlačnom vozačima koji traže dugotrajnu kvalitetu po poštenoj cijeni. Kao rezultat repozicioniranja, najjači je brend u ovom segmentu po prepoznatljivosti i razmatranju kupnje, što pokazuje isto istraživanje potrošača. Raspon Dunlopovih automobilskih guma proširit će se na 84% tržišta od 2024. s godišnjim, zimskim i cjelogodišnjim proizvodima.

Za vozače koji traže pristupačne i izdržljive gume, tvrtka će ponuditi marke kao što su Fulda, Avon, Dębica i Sava.

Avon i Fulda će i dalje biti dostupni diljem Europe i zadržati svoju značajnu ulogu u segmentu proračuna u Ujedinjenom Kraljevstvu odnosno Njemačkoj, gdje imaju značajnu povijest i priznanje vrijednosti.

Avon i Fulda će i dalje biti dostupni diljem Europe i zadržati svoju značajnu ulogu u segmentu proračuna u Ujedinjenom Kraljevstvu odnosno Njemačkoj, gdje imaju značajnu povijest i priznanje vrijednosti.

Dębica i Sava će i dalje biti dostupni diljem Europe i zadržati svoju ključnu ulogu u proračunskom segmentu u istočnoeuropskim zemljama.

Sve marke bit će dostupne u cijeloj Europi kako bi se trgovcima guma pružile dodatne opcije, osiguravajući da partnerstvo s Goodyearom nudi sveobuhvatnu pokrivenost u premium, vrijednosnim i proračunskim segmentima.

 

NAJBOLJE PRITANJANJE I KOČENJE U SVIM ZIMSKIM UVJETIMA - UltraGrip Performance 3

  • odlično prianjanje na snijegu
  • poboljšano rukovanje na suhom
  • izvrsno prianjanje na mokrom

AUTO BILD 2023 ZIMSKI TOP PROIZVOĐAČ GODINE   
“Uravnotežena premium guma s uvjerljivom zimom
karakteristike, vrlo velika kilometraža, kratko kočenje
udaljenosti, dobra udobnost”

 

 

90 % novih dimenzij UG PERFORMANCE 3 je enakih ali večjih od 19”. Pnevmatike ustezajo za najnoveša vozila na trgu, med njimi tudi za električna, kot tudi za starejša najbolj priljubljena vozila.

Z VODILNIMI TEHNOLOGIJAMI JE GOODYEAR PREDNOSTNI DOBAVITELJ NAJNAPREDNEJŠIH VOZIL

SJAJNE ZNAČAJKE U NAJBRŽE RASTUĆEM SEGMENTU - Vector 4Seasons Gen-3

  • Izvrsna otpornost na akvaplaning, upravljanje na suhom i prianjanje na snijegu
  • Produljena kilometraža
  • Spreman za sva godišnja doba 

 

 

 

 

 

 

Gume odgovaraju za najnovija vozila na tržištu, uključujući električna, kao i za starija, najpopularnija vozila.

 

Vector 4Seasons Gen-3 - PRVA* HOMOLOGIRANA BMW CJELOGODIŠNJA GUMA NA SVIJETU

Vrhunska tehnologija ALL SEASON, koja ispunjava najviše zahtjeve BMW-a

* Europska guma za sva godišnja doba 3PMSF